Hea kogemus

Vaata kõiki

Parim keskkonnahariduslik kogemus: Kaltenbrunni matkarada

08.06.2013

Konkursid õpilastele, mis innustavad õpilasi tegutsema keskkonna heaks. 2007. a Põllumajandusministeeriumi projekt “Maal on mõnus” konkurss, kus rajasime õpilastega matkaraja. Õpilased on Roosna-Allikul Kaltenbrunni matkaraja omaks võtnud ja nüüd juba järgmised õpilased hooldavad-korrastavad seda ning tahavad seal õppimas käia. Kogemuse jagaja: Jaanika Alliksoo, Roosna-Alliku Põhikool

Parim keskkonnahariduslik kogemus: Viljandi Pärimusmuusikaait

08.06.2013

Kursus Viljandi Pärimusmuusikaaidas, mis pani väljuma igapäevasest rutiinist (mis tavaliselt tähendab olla bioloogia õpetaja, alati esikohal tunnis, käskida ja keelata) ja mõtlema loodushariduse edendamiseke kultuurilise (pärimuse) poole pealt omas koolis. (Pärimus = lood, muistendid, inimese igapäevatoimetused ja mõtteviisi muutumised ajas). Kogemuse jagaja: Kristel Kotsar, Tallinna Lasnamäe Üldgümnaasium

Parim keskkonnahariduslik kogemus: HAREDi projekt

08.06.2013

MTÜ Koolitus- ja Nõustamiskeskusel HAREDi projekt “Keskkonnahariduslik koolitus ja õppematerjalid Kohtla-Järve ja Pärnu lasteaedade koostöös” Kogemuse jagaja: Anna Kaiva, Lasteaed Tuhkatriinu, Kohtla-Järve

Parim keskkonnahariduslik kogemus: Jääaja keskus

08.06.2013

Ida-Virumaa keskkonnahariduse ümarlaua õppekäik Jääaja Keskusesse, kus sai selgeks, et tänapäeva muuseumi tüüpi asutused ei ole enam nii igavad ja kuivad kui varasemad.   Kogemuse jagaja: Mall Schmidt, Kohtla-Järve Järve Gümnaasium, Täiskasvanute Gümnaasium

Kurtna Kooli õpilased kui keskkonnateadlikud tarbijad

07.06.2013

Kust tulevad „beebiporgandid“ ehk kuidas Kurtna Kooli õpilastest saavad keskkonnateadlikud tarbijad Sel õppeaastal on Kurtna Koolis käsil esimene Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) rahastatud projekt. Selle peamisteks eesmärkideks on suurendada õpilaste arusaama üksikisiku ja tema valikute tähtsusest elukeskkonna säilimisel ning kindlasti pole vähem oluline õppeainetevahelise lõimumise suurendamine ja koostööoskuste arendamine nii õpilaste kui ka õpetajate vahel. Projekti […]