Inimtegevuse, looduse ja pärandkultuuri vastasseis ning harmoonia

14.02.2020

Seotud teema(d): Aastaajad, Elekter, Heli, Ilm ja kliima, Inimene, Jäätmed, jätkusuutlik areng, Kalad, kasvuhoonegaasid, Kehade kvantitatiivne kirjeldamine, Keskkond ja jätkusuutlik areng, Kivimid, Kivistised, kliima soojenemine, Kodanikualgatus ja ettevõtlikkus, Kooslused, Kultuuriline identiteet, Linnud, Loodus- ja keskkonnakaitse, Loodusnähtused, Loodusseadused, Loomad, Maailmaruum, Maastikud, Maavarad, Märgalad, Meeled ja taju, metsloomad, Muld, Nutiseadmed, Õhk, Põllumajandus, Putukad, rabad, rabataimed, säästva arengu eesmärgid, säästva arengu haridus, Samblikud, Seened, Taimed, Tehnoloogia ja innovatsioon, Tervis ja ohutus, toiduvõrgustik, Turvas, ulukid, Väärtused ja kõlblus, Veekogud, Vesi
Sihtgrupid: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Toimumise aeg: Aastaringselt
Programmi läbiviija: Priit Adler, Anti Pärn, Aigi Bremse, Toomas Kümmel