Eluslooduse organiseerituse tasemed

Nimi:Eluslooduse organiseerituse tasemed
Kirjeldus:

Õpitulemus:

  • õpilane oskab süstematiseerida eluslooduse organiseerituse tasemed loogilisse järjestusse;
  • oskab seostada eluslooduse organiseerituse tasemeid iseendaga ning positsioneerida ennast eluslooduse süsteemis;
  • mõistab keskkonna terviklikkust ning seotust ning erinevate osakeste rolli süsteemis aatomist biosfäärini.

Tegevused:

  1. Õpilastele jaotakse erinevad pildikaardid, mis tuleb süstematiseerida loogilisse järjekorda alustades kõige väiksemast osakesest;
  2. Seejärel saavad õpilased mõistekaardid definitsioonidega ning neil tuleb leida sobiv pilt eelnevast järjestusest;
  3. Lõpuks tuleb seostada mõistete kirjeldused õige pealkirjaga.
  4. Tegevusega kaasneb arutelu erinevate tasemete rollist keskkonnas.

Seos õppekavaga:

7-9 kl III kooliaste, Bioloogia ainekava põhikoolile:

  • 3.1. Elu tunnused;
  • 3.7. Organismide kooselu;
  • 3.11. Eluslooduse evolutsioon.

Bioloogia ainekava gümnaasiumile:

  • 3.1.1. Elu olemus;
  • 3.1.2. Organismide keemiline koostis;
  • 3.4.1. Organismide kooseksisteerimine;
  • 3.4.2. Elu päritolu.
Maakond:Võrumaa
Keskus:Keskkonnaamet (Võrumaa)
Kestus (tundides):45 min
Läbiviimise koht:Sisetingimustes (koolis)
Lisainfo:helen.kivisild@keskkonnaamet.ee
Maksimaalne grupi suurus:30
Juhis õpetajale:
Keel:Eesti keel
Programmi läbiviija:Helen Kivisild
Maksumus:Tasuta
Sihtrühm:7-9 kl III kooliaste
Gümnaasium
Teemad:Inimene
Keskkond ja jätkusuutlik areng
Kooslused
Linnud
Loodus- ja keskkonnakaitse
Loomad
Maailmaruum
Maastikud
Märgalad
Väärtused ja kõlblus
Veekogud
Toimumise aeg:Aastaringselt
Sisestamise kuupäev:16.01.2019


Logi sisse